اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۳۲۳

بادران نه کهکشانی است نه بازیکن میلیاردی دارد

بادران نه کهکشانی است نه بازیکن میلیاردی دارد
سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت:از مسئولان لیگ برتر خواهش می‌کنم برای اینکه مشخص شود چه تیم‌هایی هزینه کرده‌اند قراردادها را در سایت سازمان لیگ منتشر کنند.
۱۲:۴۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمد ربیعی  در گفت‌وگویی، در خصوص‌ آخرین شرایط بادران در نیم‌فصل دوم گفت: ابتدا باید تشکر کنم از بازیکنانی که مجبور شدیم قطع همکاری کنیم ،چرا که نیم‌فصل اول برای ما زحمات زیادی انجام دادند. در حال حاضر  2بازیکن جدید جذب کردیم  و 3 بازیکن که متعلق به ما بودند قرارداد بستیم. در حال حاضر به دنبال مذاکره با نفراتی هستیم که بیشتر به کارهای تاکتیکی و فنی ما بخورند. امیدوارم در ادامه تمرینات خوبی را سپری کنیم تا با شرایط خوب ، نیم‌فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم. 

وی ادامه داد: نیم‌ فصل دوم بسیار سخت است چرا که تیم‌ها هزینه زیادی کردند. مطمئنا جدال در نیم‌فصل دوم تا روز آخر ادامه پیدا خواهد کرد. اعتقاد دارم که نیم‌فصل پر هیجانی را خواهیم داشت. 8-9 تیم هستند که قدرت بسیار خوبی دارند. پتانسیل این را دارند که به لیگ برتر صعود کنند. ما هم جزو این تیم‌ها هستیم. ان‌شاالله بتوانیم با تلاش و امید به خداوند به لیگ برتر که هدف این باشگاه است، برسیم.

ربیعی در ادامه در مورد بحث‌هایی که اخیرا راجع به تیم بادران مبنی بر جذب بازیکنان میلیاردی و هزینه‌های میلیاردی برای نیم‌فصل دوم می شود ، گفت: واقعا ناراحتم به خاطر اینکه بحث‌هایی در صفحات مجازی مطرح شد. بدون هیچ اسنادی این حرف‌ها را راجع به تیم ما می‌زنند.صراحتا این موضوع را تکذیب می‌کنم. باید بگویم حتی هزینه‌های ما نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده است. از مسئولان لیگ برتر خواهش می‌کنم برای اینکه مشخص شود چه تیم‌هایی هزینه کرده‌اند قراردادها را در سایت سازمان لیگ منتشر کنند. اعتقاد دارم بادران در بحث هزینه‌ کردن جزو تیم‌هایی است که در رده هشتم قرار دارد. خیلی از تیم‌ها هستند که هزینه‌های زیادی کردند. تیم ما یک سقفی را مشخص کرده و طبق اصول با بازیکن قرارداد می‌بندد. اگر می‌خواستیم قراردادهای میلیاردی ببندیم مطمئنا بازیکنان به نامی را جذب می‌کردیم. متاسفانه القابی به ما می‌دهند که واقعا خنده‌دار است. تیم ما نه کهکشانی است و نه بازیکنان میلیاردی جذب کرد. ما فقط به دنبال این هستیم که بازیکنانی را که به مسائل تاکتیکی ما نزدیک هستند جذب کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال بادران در خصوص اینکه در لیگ یک حواشی‌ زیادی وجود دارد و بعضی تیم‌ها پیشنهاداتی به بعضی بازیکنان می‌دهند که باعث می شود تمرکز بازیکن به هم بریزد گفت: متاسفانه این اتفاق می افتد، حتی در چند روز اخیر با بعضی از بازیکنان ما صحبت کردند،اما ما به جای اینکه رسانه‌ای کنیم  با آرامش این موضوع را حل کردیم. ولی واقعا این بحث‌ها وجود دارد. من اطلاع دقیقی از دست‌های پشت پرده ندارم اما شنیده‌ایم این حواشی در لیگ یک وجود دارد. به نظرم باید مسئولین نظارت بیشتری به لیگ یک داشته باشند. باید تلاش کنند لیگ پاکی شود.

وی در پایان تاکید کرد: من بعد از بازی با پرسپولیس گفتم لیگ یک را از همین حالا جدی بگیرید چرا که لیگ یک رشد فنی خوبی پیدا کرده است. استعدادهای خوبی در لیگ یک حضور دارند. هر چقدر نظارت در این لیگ بیشتر شود مطمئنا اتفاقاتی پیش نخواهد آمد که منجر به درگیری و اختلافات شود. از مسئولین خواهش می‌کنم کمی بیشتر به لیگ یک توجه کنند. چرا که نیم‌فصل دوم شروع شود حساسیت‌ها بالا خواهد رفت. رقابت‌ها بسیار زیاد است و همه به دنبال یک هدف، رسیدن به لیگ برترخواهند بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین